From:
Date:
Thu, 4 Jul 2002 08:56:51 +0200
Eric Gibert wrote:

> Car Kjell,

> Le data del documento es le 18-09-01.

> Io ha discoperite que le nomine del documentos es
> identic con duo *lettras pro le lingua. Assi:
>
> francese: http://curia.eu.int/fr/act/act01/0121fr.htm
> german: http://curia.eu.int/de/act/act01/0121de.htm
> anglese: http://curia.eu.int/en/act/act01/0121en.htm
>
> Quando on es juvene, toto es meraviliose :-)

Ego ha solmente multo rapido perlegite le version francese, postea
ego trovava que lo mesme es in un redaction german e anglese. Ma ego
debe confessar que ego non trovava lo que es interessante pro me como
parlator de interlingua. Esque il era le cosa in re le linguas sur le
imballage de merces?

Kjell R