From:
Erik Enfors <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 16 Feb 2007 23:10:42 +0100
From: "Antonielly Garcia Rodrigues" <[log in to unmask]>
To: <[log in to unmask]>
Sent: Friday, February 16, 2007 9:43 PM
Subject: [INTERLNG] Amicitate inter comunitates de diferente auxilinguas

Car Antonielly!

Tu intention e tu motivation pro illo me pare admirabile ma io non pote
comprender como un altere lingua auxiliar (il jam ha troppo multe tales)
poterea solver le problemas, que tu ha mentionate, in un maniera melior que
nostre lingua, interlingua, lo potera. Illo jam es establite e vivente e ha
un litteratura excellente, p.ex. le traductiones per Pian Boalt que on pote
comprar a bon precio in Servicio de Libros.
http://www.interlingua.com/libros/index.html
Quando tu ha legite le plus de iste libros tu de novo es benvenite con tu
opiniones e alora io es secur que tu ha alterate tu opinon.
Dunque, primo apprende interlingua minutiosemente! Tu jam es in cammino e
pote devenir un bon ambassador pro iste lingua.

Con mi optime salutes,
Erik Enfors
Vallåkergat.25
SE-432 37 VARBERG