From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 11 Nov 2001 05:46:13 +0100
Scribeva Jan Årmann <[log in to unmask]>

>Amicos,
>
>Ingvar ha me inviate le sequente message con ICQ:
>
>    Ingvar: (6:44 PM) Car Janne, Poterea tu informar a INTERLNG, IL_STRAT,
>interpract e yahoogroups que a) non io sed mi computator infectate invia le
>messages,  que io usque al disinfection de mi computator  n o n  invia e
>non
>vole reciper messages, proque toto que veni a mi adresse es immediatemente
>re-transmittite al expeditor con un
>attachamento con le virus!    Io es multo, multo desolate.
>Ensjo, pote tu clauder mi connexion a IL_STRAT e INTERLNG !
> [...]

Ingvar me telephonava ab Svedia heri e ille parlava con mi marita perque io
era absente. Heri matino io inviava un message a Ingvar perque io era le
destinatario de un responsa que appareva per Ingvar relative a un mi message
al lista Coolist, totevia le message me appareva non secur e illo habeva un
file juncte que se denominava:

YOU_are_FAT!.TXT.pif (13,3 KB)

Io non lo aperiva e demandava confirmation a Ingvar.
De iste facto sequeva le cortese telephonata per Ingvar.

Il pare que io recipeva un message pro iste virus!

Totevia io lo ha delete sin aperir lo.
Io face isto jam con 90% del messages de omne sorta que io recipe
quotidianmente. Iste function que pare necessari es un ver persecution!

Existe inter nos alcuno qui ha trovate un solution contra le reception de
messages indesiderate?

In omne caso si le capacitate de inviar messages con virus es al nivello de
illo que io recipeva heri como si illo era un message per Ingvar, io pensa
que il es impossibile trovar un solution, si non in le decision de non aprir
messages que ha un file juncte.
Isto sufficera?

Ciao,

Mario

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp