From:
Ado Hall <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 17 Mar 2007 08:14:37 +1100
DIN - le dictionario Interlingua-Nederlandese, non contine ' dentro',
'aquelle', 'caciar' e e plure altere formas usate de alcun
contributores a collaterallista.

Io non nega le objectivitate o base scientific de iste parolas.

Tamen, le problema asserite de Erik resta:

Que face un lector sin cognoscentia del linguas romance si ille/illa
non comprende o non es secur re su comprension de tal parolas in
Interlingua? Ubi cercar le senso?

Io crede que illes que usa parolas que non se trova in le IED debe
considerar iste problema.

Forsan un ligamine a un pagina retiari (web), o un nota in basso del
message o...

cordialmente
Edo