From:
"Daniele Nicolucci (Jollino)" <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 17 Jul 2002 21:42:51 +0200

Mercoledì, luglio 17, 2002, alle 09:31 , Pawel Wimmer ha scritto:

> Como ben es studiar Interlingua.

> Io ha justo recipite un spam - proque e de ubi, io non sape. Ma io

> poteva al minus comprender le contento.

Ben, iste message spammose era recipite anque per me e per Rodrigo.

Ma io immediatamente notava un cosa un pauc estranie: le message

spammose ha iste intestation (header):

   A: <[log in to unmask]>

Le unic lista de posta que usa litteras maiuscule pro le dominio/host es

justo INTERLNG.

De facto, le message de Pawel al qual io es a risponder ora dice:

   Da: Pawel Wimmer <[log in to unmask]>

Ensjo, per favor, controlla que on NON pote vider le lista del adresses

del personas subscripte a INTERLNG. Io time que nos es ora in un altere

lista de spam.

   *Suspiro singulto*

Le unic persona qui debe haber accesso al lista de adresses subscripte a

un lista de posta es le administrator misme.

Ciao a omnes

  Un Jollino spammophobic.

- --

Daniele Nicolucci (Jollino) - [log in to unmask]

Web applications programmer (www.webdreamers.net)

IRC Operator on Discussioni.Org (www.discussioni.org)

Mantainer of gopher://gopher.sogno.net:70