From:
Anne Burgi <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Wed, 24 Dec 1997 17:02:18 -0500
Oooooh! Seniores! Vide le visita que io ha habite hic infra. Ille me ha
promite de adjutar me quando io trova que mi computator es totalmente
schtroumpfante. Alora, io le ha demandate si ille voleva adjutar mi
amicos de Interlng... e ille es de accordo! Meraviliose, nonne?

http://www2.sympatico.ca/Special/noel97/images/lutin.jpg

Anne

P.S. Ha un pauco de patientia con ille, forsan que ille debe ancora
crescer un pauco.

P.S. 2 : Non oblida que ille es mi amico.

P.S. 3 : Ancora un cosa : ille ama le chocolate (chocolate suisse,
evidentemente).