Date:
Wed, 3 Dec 2008 13:44:21 +0100
Car Josu,

In le statutos le UMI declara que le UMI vole promover
le lingua de IALA, sin entrar in detalios.
Le UMI non vole pronunciar se officialmente super
eventual problemas lingual.
Le UMI lassa tal discussiones a personas individual.

Lo que le UMI face pro mantener un alte standard del
uso de interlingua es i.a. le Commission Linguistic que
vole informar le usatores de interlingua super le errores
elementari que se trova in scriptos in p. ex. le Internet.

Per exemplo: non scribe "addir", ma "adder", non scribe
"io parla correcte", ma "io parla correctemente", non scribe
"io vole conclude", ma "io vole concluder".
Vide le section linguistic in le sito del UMI.

Salutes
Piet Cleij