From:
Josu Lavin <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 30 Jan 2008 11:45:00 +0000
CORRECTION!

Car amico András, mille gratias per tu observation!

Ecce infra le ligamines correcte ubi non appareva le paroletta /wiki/

 http://interlingua.wikia.com/wiki/Blog  http://interlingua.wikia.com/wiki/Blog/Nomine_de_tu_blog  http://interlingua.wikia.com/wiki/Blog/Rugby  http://interlingua.wikia.com/wiki/Blog/Rugby/Francia Vole ben leger anque isto:

http://interlingua.wikia.com/wiki/Traduce_paginas_a_tu_lingua
ubi io ha modificate le systema pro traducer paginas o publicar in interlingua (ma interlingua que besonia correctiones in opinion del autor).

Vole ben adder qualcunque contento in iste paginas o crear tu proprie wikiblog. Isto es le melior maniera de apprender a usar le complicate systema wiki. Vole ben leger anque iste duo paginas:

http://interlingua.wikia.com/wiki/Como_formatar_texto

http://interlingua.wikia.com/wiki/Como_crear_paginas

Salutationes cordial

Josu Lavin
NOTA IMPORTANTE PRO PERSONAS INTELLIGENTE: Tu maniera de reager ante mi acto de intransigente intolerantia parla multo ben re te. E mi intransigentia intolerante parla multo mal re me, e illo es un precio que io debe pagar a fin que WIKia sia acceptate per le majoritate e alicun die io non sia pecia necessari in illo.
***
MSN Noticias
http://noticias.msn.es/comunidad.aspx