From:
Andrew Juhasz <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 18 Jul 2007 09:14:24 +0100
car amico Carlos,

>         Io non intende participar in le discussion super iste *variantes*
> e io solo propone le thema a iste Lista proque io constata que necun altere
> subjecto es capabile a eveliar vostre interesse, non mesmo alique como
> "FEMINAS PRO INTERLINGUA".
>
>         Cordialmente, sed con alicun disillusion,

Ben dicite!
In le passate (non troppo distante) io ha essayate a inviar messages con
themas differente de linguistica
(p.e. un burla super explanationes de cricket) e anque il habeva nulle
response. In aqueste dias passate io arrivava al conclusion que le
interlinguistas de INTERLNG es solo interessate in linguistica. Io me
rememora que sur le chat (mercuridis, gratias a Peter Kovacs) nos ha
discussite alique simile e io ha dicite que io inviarea messages super
altere themas como le canta del aves. Mais depost, io ha timite que postea
de tal message io vaderea audir le echo de mi ipse message proque illo
haberea cadite in un caverna de somnolentia (-cia?).
De plus quando alicuno scribe que on non ha tolerantia pro
frivolitates...ben.

Forsan pro le interlinguistas il es frivole questionar nos de cosas como
feminas, ma io crede que iste question es plus importante que reguardar
fixemente al umbilico del linguistica.

cordialmente, e ?speramente que nunc es le tempore pro un renaissance de
interlingua in le mundo real

andrew