From:
Date:
Fri, 24 Aug 2001 17:23:56 +0200
>From: Dumitrescu Cristian <[log in to unmask]>
>Date: Fri, 24 Aug 2001 06:07:49 -0700
>
>Car Mario,
>Yo es romaniano et yo observa ab mi experientia con mi
>visa de viages in Statos Unite (un die) et Italia
>(quatro dies) que Romania non es apud UE. Sed yo es
>capabile perder anque un septimana nam belle Italia.

Car Cristin,
il deberea esser solmente question de qualque annos e Romania sera un Pais
del UE, nonne?
Totevia de alcun annos Romania es un succursal (obviemente tu debe intender
como reportos de natura de labor e nihil altere) de mi Region Veneto; ha tu
experientia re isto?
Mi Treviso ha un volo directe con Romania, a demonstrar quanto es frequente
nostre contactos.

>Ci yo copia mi recente opinion que yo scribeva in le
>sito de Delphi verso le pronunciabile influentia de le
>lingua italian.

Io ha legite e comprendite poco. Tu scribe in anglese! Io ha un reporto
difficile con iste lingua e un natural propension pro non leger lo, non
audir lo, non scrber lo. Tu comprende que io non ha multe possibilitates
residue, nonne?
In plus, io recipeva ora duo briccas per Allan, un altere reformator qui
labora multo, troppo!
Que vole tu facer? Io vade in crise si io tenta solmente de considerar un
sol de iste propositiones.
Io crede de esser egoista e epicureo, le qual characteristica me face
assumer le necessitate de obtener le maximo, a condition que illo me servi
e, naturalmente, que illo costa nihil o le minimo possibile.
Sequer un dissertation re ego o yo non es le maximo pro me. Io face solmente
50 kilometros verso nord e io es jam in le Cadore ubi in nostre dialecto
veneto nos dice jo.
Pro arrivar ibi io debe passar al latere del locos ubi demora nostre Cimbros
qui es in Veneto de tempore immemorabile e qui, obviemete, mantene lor
lingua.
Totevia un conto es viver in medio a tante linguas e dialectos e ancque
diverter nos a contar le existentia de iste realitates, meraviliose pro me,
expression de un ricchissime cultura local, justo perque varie, ma un altere
conto, totalmente pesante pro me es voler discuter al maniera de dicer: le
mio es le melior, vole tu mitter (considerar) le tuo? Io ha ration! Tu? No!
Nos face isto (divertir nos) in le practita in tote Italia, ma solmente pro
nostre divertir. Io te incontra e parla mi dialecto e tu parla tu romaniano.
Nos comprende subito que nos non ha le mesme origine. Alora io parla un
dialecto minus dialecto e assi fa tu con tu romaniano.
In practica si ambes nos serea italian, il serea probabile que nos
continuarea a usar nostre diverse dialectos, ma con un senso de comprension
le un pro le altere.
Postea qualque minutas uno tenta le uso del dialecto del altere e assi non
pote diverter nos, cata uno qui pone in evidentia le particularitates que
ille pote captar in le dialecto del altere.

Tu vide que io ama scriber, sin tractar le thema como un grammatica.
Assi ha senso pro nos qui ha le fortuna de poter practicar Interlingua facer
longe disquisitiones re forma divese de illos orthodoxe?
Forsan tu es de religion orthodoxe ma tu ha jam comprendite de qual
orthodoxia io scribeva.

>Yo vole gratiar a angelic Allan (qui pote audir ben
>angelos? un angelo) nam le esthetic appreciation de
>"j" (cuje -> cuye) que se oppone a mi conclusiones.
>Dunque yo parla como un corvo romaniano; yo pensara.
>
>Amicalmente,
>   Cristian

Vide tu como es differente le mundo! Allan debe esser un homine de grande
capacitates e simpatia, totevia como illo lo face longe con su sympathias
grammatical. Anque pro italiano, io sape que ille ha sympathia, e isto es
bon, naturalmente.
Eh! Io lo diceva de esser egoista!

Ciao,

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp