From:
Jay Dobkin <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Wed, 30 Jun 2004 12:01:59 -0700
Io responda a Josef e a Kjell-

Josef:
Mi matre ha vidite lo, e illa es multissime enthusiastic. Illa dice que
iste filme dirigite per Michael Moore revela clarmente e con genio le
crimines e incompetentia de Bush e su governamento, e le ligamines inter
le familia Bush e le Saudis, includinte le familia bin Laden. Ci in le
SU le fin-de-septimana passate, le filme era numero uno in le teatros,
le filme que ha ganiate le plus dolares: $23.9 milliones (nonobstante
que le filmes #2 e #3, le comedias de Hollywood "White Chicks" e
Dodgeball," ambos como F911 nove, facinte su premieres vernedi, era in
plus que tres vices le numero de teatros-- cada uno approxime 2700,
comparate con 868 pro F911). Usque iste septimana, le plus que un filme
documentari ha ganiate in su prime correr in teatros in le SU e Canada
era $21.6 milliones (le filme era "Bowling for Columbine," le filme alsi
dirigite per Michael Moore pro le qual ille ha ganiate le Oscar in 2003
pro Optime Documentari); F911 ha facite un nove record in solmente 3 dies!

Kjell:
Fahrenheit 451 es le historia de un societate ubi le leaderes mantene
control per usar le media popular e censorar le media intellectual; iste
sembla le regimen de mi pais hodie. Alsi, ci in le SU nos usa le numero
del mense ante le numero de die: hodie es 6/30/04 e non, como in Europa
e America Latin, 30/6/04. 9/11 significa le 11 de septembro, le die del
attaccos al World Trade Center per al-Qaeda. Ma in le SU le numero de
telephone universal pro emergencias es 911--consequentemente, le eventos
de die de attaccos son conoscite como "9/11." E Fahrenheit, obviemente
es un referentia a temperatura--in le SU nos usa le scala Fahrenheit e
non Celsius/Centigrado. E quando nos pensa de 9/11, nos pensa del torres
del World Trade Center in flamas; in un mente statounitese, le phrase
Fahrenheit 9/11 face imagines potente e relevante.

--- Kjell Rehnström <[log in to unmask]> wrote:
2004-06-30 kl. 16.30 skrev jasef harb:

> un amico que vive in SUA ha videte Fahrenheit 911 de Michael Moore,
>
> su frater qui habeva essete in la milicia et videt le filme ha salite
> multe disconcertate et defraudate du Gouvernamento del SUA.
>
> Alicuno jam ha videte le filme ?

Illo forsan non ha venite a Europa ancora.

A proposito: que es le signification de Fahrenheit 9/11? Ray Bradbury
scribeva le libro Fahrenheit 451, isto es comprensibile ma esque on ha
ponite Fahrenheit in le titulo solo proque le secunde parte es cifras
que fini per un 1. In mi comprension le titulo es totalmente idiotic.

Kjell R

Visit The Armenian Portal At http://www.armenia.com
Free Email * Shopping * Chats * News