From:
Date:
Sun, 16 Dec 2001 08:08:17 +0100
STAN MULAIK wrote:

> Hodie post nostre lunch, mi sposa e io decideva a facer un
> promenada in le vicinio.  Durante notre promenada nos
> videva un vista que io non jammais ha vidite ante isto,
> grande greges de gansos (similar a ocas), volante in
> formation de V super nos, facente un ruito con le
> melodiose sono de claxon.

Io suppone que le anseres seque le costa o le regiones con
lacos. In le vicinitates de Uppsala on sovente vide les, ma in
plus nos vide le monedulas, le quales habita le turre del
cathedral e altere locos in tectos etc. e le frugilegos
(corvos) que ha un population justo circum Uppsala, que in
altere casos es troppo al nord pro iste ave.

Cellus