From:
Martijn Dekker <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 9 Jun 2006 03:09:37 +0200
2006/5/8, jasef harb <[log in to unmask]>:
>   Assi car collateralistas on debe laborar multe pro facer que interlingua sia per lo minus inter le 50 prime linguas e sia le secunde lingua planificate (Nam per ser le prime in iste momento es multe difficile reguardante le grande quantitate de articulos que ha le esperanto)
>
>   il es per illo que io invita a omne a collaborar in wikipedia,  traduciendo a interlingua articulos o themas que vos ama, vos pote cercar le articulo in le wikipedia de vos lingua materne e traducir los a interlingua.

Io opina que le qualitate del articulos es plus importante que lor
quantitate. Ben que le Wikipedia in Esperanto contine multe articulos,
un grande parte de illos ha solmente alcun pauc lineas e nulle
substantia. Le micre beneficio de haber un bon position in un
statistica con pauc significantia non merita compromitter le qualitate
del encyclopedia.

In addition, le qualitate *linguistic* de multe articulos jam
existente in le Wikipedia in Interlingua es horribile - il ha un
contributor in particular qui es multo productive ma scribe in un
mixtura de forsan 40% de interlingua, 10% de latino classic e 50% de
espaniol! Io vole proponer que le personas, specialmente les experte
in le usage *correcte* de interlingua, concentra pro le momento lor
effortios in le melioration del articulos mal scribite. Alcunes es
facile a trovar a:

http://ia.wikipedia.org/wiki/Category:Articulos_pro_revider

Si on trova un articulo scribite in mal interlingua que non es
includite in iste pagina, ma non ha le tempore a corriger lo, on lo
adde a iste pagina includente le etiquetta "{{Revision}}" in le
codice-fonte.

- Martijn

--
Pro disabonar te: http://listserv.icors.org/archives/INTERLNG.html