From:
Date:
Wed, 22 Aug 2001 17:31:43 +0200
>From: Piet Cleij <[log in to unmask]>
>Date: Wed, 22 Aug 2001 13:18:33 +0200
>
>Ben que io ha un certe cognoscentia del lingua francese, io non es un
>francese nascite. Isto significa que io debe esser multo caute in mi labor
>e certemente io besonia le adjuta de alteres qui controla lo que io face.
>Qui inter vos crede esser utile pro le production del dictionario? Pro
>duo/tres personas qui pote adjutar me io ha preparate alicun exemplares de
>prova del litteras A e B.
>

>Salutes amical de
>Piet Cleij
> [...]

In le ordine io apprendeva mi dialecto, le italiano solmente a schola,
latino e, pro mi quarte lingua francese que io studiava ab 1953 a 1959,
includite su litteratura per historia e obras ab XII seculo, historia
politic, geographia fisic e economic e, in concordantia con mi curso de
studios, le integre mundo del economia. Un belle adventura que postea io
abandonava perque superveniva anque anglese e isto, del linguas, il era
troppo pro me!
Mi lucta habeva iste motivation de fundo: io non amava le studio de memoria
e que pretendeva al contrario mi inseniantes? Nos debeva evitar
constantemente le uso del vocabulario e apprender omne septimana un centena
de vocabulos, con lor accentuation naturalmente!
Postea omne septimana un dicte'e: quindece minutas de foco e mi valutation
fluctuava ab 1, 2 al maximo 3! E io debeva ganiar al minus 6! Qual battalia
e qual consequente abandono como natural reaction.

Ora il se tractarea de prestar un obra de corrector de minutas, un labor que
require attention e ancora attention.

Totevia io haberea le constriction de reconsiderar mi francese e isto serea
le ver resultato de mi interesse: sortir ab le abandono e reviver longe
listas de vocabulos! Un retorno al origines, un serie de nove dicte'e, con
le claviero in lingua francese, naturalmente.

Assi con iste premissas honeste, io in le gruppo del correctores poterea
facer le homine de fatiga e con iste characteristica io offere mi
disponibilitate, ben honorate si io potera collaborar.

Un gratias per avantia e un cordial ciao,

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp