From:
Date:
Sat, 16 Dec 2000 02:41:19 +0100
Pro identificar un persona nos intende stabilir su identitate, possibilemente
sin equivocos e sin problemas connectite al uso de un false identitate.

In Italia, on dice como le prime al mundo, nos habera in le proxime dies un
novitate que io trova meraviliose.
Pro certificar que io es Mario Malaguti io debera guardar in su oculo
electronic un machina e poner in evidentia mi pollice. E le machina dicera:
ille es justo Mario sin dubita. Que ille passa! Nos sape jam toto re ille.
Vole
tu usar tu credit card, Mario? Sin problemas, io es un card toto facer! Un
factotum!

Le carta habera mi datos biometric: mi iride e mi impronta digital
Illo cognoscera tote mi datos personal, anque mi gruppo sanguinee e, illo sera
un substituto de un credit card, assi con un unic card io sera Mario ubicunque
e pro qualcunque necessitate. Oh, illo sera le substituto del moneta.

Postea le carta habera un microcip e le riconoscimento evenira a distantia. Es
io qui pensa isto. Io sera controllate per le satellite e io me sentira plus
secur.

Angelo: Io te dicera de tornar a dextra . . .
Mario: E io tornara a dextra!
Angelo: Io te dicera de tornar a sinistra . . .
Mario: E io tronara a sinistra!
Angelo: Io te dicera . . .
Mario: Face silentio, bestia! Assi que sera del povre Mario?
Angelo: Le producto de un microcip!
Mario: E si tu haberea ration? Mumble, mumble . . . un carta factotum! Ubi
sera
le fardo, le artificio, le inganno?
Angelo: Habe fide, Mario!