From:
Date:
Sat, 24 Aug 2002 08:05:00 +0200
>Omne duple consonantes on pote abbreviar?
>Pawel

Io interveni assi, sin haber sequite iste thema con attention. Totevia le
duple consonantes ha lor function. Non dicer isto a me, venete, qui respecto
al italiano ha un tendentia de non sentir le duple consonantes! Con le
variante de considerar los ubi non servi! Un mi tormento continue con le
italiano.
Considera anno e ano, pro facer un exemplo. Si, io ha notate que in
portugese ano face year, totevia in general on perveni a duo conceptos
diverse, nonne?
Committerea tu le comprension al sol contexto?

Ciao!

Mario Malaguti

Piazza della Vittoria, 16
31100 - Treviso (Italia)
http://www.mariomalaguti.it

Chiacchiera con gli amici online, prova MSN Messenger:
http://messenger.msn.it