From:
Date:
Fri, 24 Oct 2003 11:53:55 +0200
[log in to unmask] wrote:

>Nostre ferias representa pro nos le ver libertate.
>Durante nostre dies feriate (e, pro le major parte
>de nos, solmente durante iste dies!) nos pote
>persequer
>"le vita, le libertate, e le felicitate," le ideales
>del Declaration de Independentia american.

Iste message evelia interessante pensatas apud me. Il ha un parola que
es "dumping social", isto significa que un pais bassa le taxas pro facer
lo attractive al interprisas. Le question interessante es, pote un pais
usar su politica de benesser pro attraher plus de gente. Es il pro
exemplo un cosa incidente que relativemente multe personas de paises
anglo-parlante vive in Svedia? Es il possibile que le plus longe
vacantias in Europa pote exxer un facot attrahente al population in le
Statos Unite de America?

Generalmente nostre politicos - e le politicos amator - vide isto como
un cosa mal del statos del benesser que "humanos veni de altere paises
pro usufruer de nostre supporto social", ma forsan ille personas non ha
ben comprendite le cosa interessante ci.

Pote un stato profitar bentractante su povres?

Kjell R