From:
Date:
Wed, 12 Aug 1998 14:46:31 +0000
Jay Bowks scribeva:

>Tunc, Ciao, e io es sempre a tu servicio mi amico,
il es un altere gaudimento que tu anque face un
effortio pro accomplir le publication de un dictionario
online del belle lingua international, io visitava tu sito
e videva le pagina que tu construeva pro un glossario.
Io ha facite un glossario que tu pote trovar a iste
adresse electronic...
http://adam.cheshire.net/~jjbowks/auxiling/abctable.html
Si tu vole io pote inviar te le integre glossario in forma
zippate (per compression pkzip de files) e io anque lo
offere a alteres hic al lista pro vostre "gaudimento
linguistic" :-) Nunc io labora pro compilar un glossario
similar al IED ma in le stylo del glossario anglese-
interlingua que io ja ha finite.
Tunc, ciao a vos mi car amico Mario e al alteres que
ama le lingua belle e international.

Sincer e amicalmente,
Jay B.<

Un derogation (a mi proposito) pro un bon causa!
Io accepta subito tu offerta e spera que io poterea reciprocar con le
download que nos, Roberto Pozzi e io, son preste a poner a disposition de
totos.
Si nos del lista comprendera le potentialitate pervenite de cata uno,
forsan nos poterea collaborar a profito de Interlingua e nostre.
Io ponera a disposition de totos mi resultatos e, interea, gratias Jay,

Ciao Jay B. e amicos del lista,

Mario Malaguti

mailto:[log in to unmask]
Informatica GI Srl
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
http://www.i-gi.com
http://www.telegrupigi.com
http://www.informaticagi.it

Le 12 de augusto del 1998.