Date:
Sun, 23 Sep 2001 18:32:30 +0200
On Sun, Sep 23, 2001 at 03:19:01PM +0200, Mario Malaguti wrote:

> Justo pro variar illo que io face solitemente anque iste vice io protesta!
> Ma como? Io initia un thema de discussion con le objecto: Interlng & IALA!
> Necuno o quasi responde re iste thema!
> E que face vos ora: vos fini pro debatter re un 'i' si illo debe intender se
> un conjunction substitutive de 'e' o si illo es le desinentia del caso
> genitive.

Omne uno ha su proprie interesse. :-)

> Securmente isto es un belle caso de cultura, io me leva le cappello e rende
> homage a vostre saper.

Gratias! ;-)

> Totevia hodie jam il pluvia e non poterea isto jam sufficer?

Etiam le pluvia es un dono de Deo, non considerar lo como un disgratia!

> No! Nos debe haber anque un lection de grammatica latin!
> Ah! Isto es vermente troppo!

Io mesme initialmente non amava le latino, al schola. Mais si tu lo
stude in relation a tu lingua actual (o a tu dialecto), e sin esser
opprimite per un professor qui te dice qual cosas tu debe leger e
traducer, io non dubita que tu va amar iste lingua. Si illo non esseva
sic complexe, io lo apprenderea e lo usarea cata die.
Interlingua es un del evolutiones del latin, e ille message que io
scribeva e que tu non appreciava rememorava simplicemente ille relation.
Illo non era un message longe, qual molestia pote illo haber provocate a
te?
Io mesme non lege omne le messages de iste lista, mais io non pete
alicuno ut uno scribe poco...

> Anonymo qui suffre un die de pluvia.

Esque etiam le anonymos possede un angelo custode?

--
Saluti,
    Mardy