From:
Date:
Wed, 28 Mar 2007 18:22:55 +0200
Salute Giovanni!

Ci in Svedia le opinion public es multo inimic al pensata que le Europee
Union debe devenir un federation. Mi personal opinion es que le ducente
politic partitos non ha succedite presentar le cosas in un apte maniera al
union public, e le gente crede que Svedia in facto poterea viver sin esser
membro de quicumque union!

A vices io sole pensar de que un organisation o pais pote cader pro su
proprie propaganda. Le Europee Union es un tal cosa ubi le opinion public
ha credite que le politic neutralitate era un testimonio de enorme
habilitate de nostre politicos, ma in mi opinion isto era plus de fortuna
que de habilitate.

Kjell R