From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Sat, 20 May 2000 19:09:04 +0200
Edo Neilson wrote:

> Car amicos e amicas
>
> Allan ha scribite:
>
> "Le hymno
> estonian, MU ISAMAA (Mi patria) era scripte per Johann
> Voldemar Jannsen in 1869. In iste perioda Finlandia e
> Estonia era parte de Russia, Finlandia como un grande
> ducato multo soveran e sub un "regime colonial" que
> era forsan le plus humane in historia del mundo.
> Estonia sub oppression gravissime de Russia, le
> nobilitate german e su proprie senioras feodal."
>
> Isto es multo interessante. Io me ha demandate plure vices como esseva
> [...]

Edgar de Wahl era membro del gremio municipal del
urbe Reval (nunc Tallinn)
ego suppone post le prime guerra mundial.

In svedia il habeva un legendari actor de theatro,
Anders de Wahl, le qual
in mi juventute sempre legeva le poema "Le campana
de nove anno" del poeta
Tennysson (orth). Ego dubita multo si ille era
consanguinee con Edgar de
Wahl in Estonia, sed un del Occidentalistas Tchec
era patre afin de un
famose compositor svedese, qui etiam era
occidentalista! Le mundo de
linguas auxiliari es non troppo grande!

Ingvar Stenström ha scribite un multo interessante
libretto monographic in re Occidental et su
movimento le qual ego cordialmente recommenda a
cata interessato. Servicio de Libros UMI lo vende.

Amicalmente