From:
Date:
Tue, 13 Aug 2002 06:08:36 +0200
Pedro Albeirice da Rocha scribe:
>No mais, o País continua maravilhoso, e o povo como
>sempre acostumado a superar obstaculos.

E pro quanto io lege in Italia, multe realitates economic italian, spera
(ora!) que le Brasil potera tosto superar iste momento que par esser commun
a tote le continente Sudamerican.
Si isto non se verificara, o tardara, il sera problemas serie pro multe
bancas, industrias e investitores italian.
Egoisticamente un poco iste situation me diverte, assi on imparara que le
America es in Italia!
A vices io pensa que le conceder credito, le prestar adjuta o succurso de
qualcunque natura, al fin debera cambiar methodo e toto debera basar se in
le constitution de garantias, pretendite per le Paises como per le personas.
Pote un persona obtener credito sin garantias?
Il pare que no! Al limite le garantia debe esser representate per le
serietate del projecto e le capacitate personal de realisar lo. E in iste
casos limite, le controllos sera severissime.
E perque on concede credito a Paises que non presta garantias?
Isto es un non-senso, que debera finir in le proxime futuro.
Mesmo pro succurrer le famine in le mundo, on non pote pensar de resolver
iste triste realitate simplicemente per conceder ressourses. Le ressources
non es illimitate e sin succurso le famine non se resolve, ergo debera
intervenir le adjuta insimul al controllo.
Un neo protectorato de natura economic. Le mesme existente in le
legislationes e que tenta le salvamento del interprisas ab le final
fallimento.

E quando un Pais o un interprisa non presta adequate garantias?
Pro un Pais quando il manca un serie systema democratic e un economia que se
basa supra le labor e pro un Pais e un interprisa, al par, quando non es
esercitate un serie controllo. Mesmo le Nordamerica ultimemente manifesta
enorme foramines in le systema de controllo economic que preoccupa multo.

E qui paga es sempre Pantalone!
Iste expression del Commedia del Arte italian representa Pantalone, le
mascara, qui interpreta le conditiones del citatano commun, ille que, al
fin, paga sempre pro le problemas de totos, e pro isto continua a restar un
eterne povre homine.

Mario, alias Pantalone