Date:
Mon, 16 Feb 2004 08:43:17 +0100
Jay Bowks wrote:

>From: "Jan Årmann" <[log in to unmask]>

>Car Janne,
>Gratias pro tu invitation, in mi opinion
>isto esserea como un festivitate quasi-
>religiose. Es ille como un sancto pro
>illes qui crede que Deo non habeva
>parte in le creation? Mesmo Darwin

Io crede que le theria de Darwin esseva troppo inflate per le pseudo
intellectual de nostre dies,
il me sembla que Darwin assereva que le sue esseva sol un theria, belle
mais nil altere que un simplice theoria,
le facto es que multe ignorante professores ha considerate isto como un
alternative al creation biblic e ancora hodie iste
theoria es inseniate a nostre parves como un veritate indiscutibile e
absolute.
Io concorda con Jay.
Cata homine debe rationar con su mesme cerebro e non con le cerebro del
homines famose.

Jo