From:
Emerson S Costa <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 9 Mar 2007 10:39:01 -0300
Erik Enfors scribeva:
> (...) secundo novas de TV hodie, que un certe location de camera
> e jentaculo, tamben in Svedia le plus sovente appellate Bed &
> Breakfast (B&B), non es permittite placiar un tal indicator al via.
> (...)
> On ha decidite que le texto debe esser in svedese, "Rum och frukost"
> (...)
> Regrettabilemente le parola jentaculo non es comprendibile a prime
> vista, alteremente io haberea  proponite que omne placas in Europa
> deberea haber le texto Camera & jentaculo. Forsan "Camera &
> nutrimento" esserea un possibilitate europee :-).

Io non sape le situation in altere paises lusophone, mais le termino
portugese pro "jentaculo", "desjejum" ("disjejunation"), non es multo
popular. Proque nostre jentaculo sole includer caffe con lacte e pan con
butyro, illo es popularmente appellate "café da manhã" ("caffe del
matino").

"Dormir & Disjejunar"?
"Dormitorio & Refectorio"?
"Camera & Caffe"?
"Lecto & Lacte"?
"Albergo & Alimento"?
"Allogiamento & Alimento"?
"Reposo & Repasto"? :-)

> Que es le situation in tu pais? Ha vos multe placas con Bed &
> Breakfast que nunc debe esser cambiate, excepte in Grande Britania
> io suppone :-).

Io, al minus, non me rememora de haber jammais vidite iste expression "Bed
& Breakfast" usque al die de hodie. Mais Brasil es multo grande, e forsan
iste expression es cognite in grande centros urban (plus cosmopolita) como
São Paulo o Rio de Janeiro.

Ensjo.