From:
Stanley Mulaik <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 25 Aug 2005 20:32:28 -0400

>Date:    Wed, 24 Aug 2005 11:13:20 +0200
>From:    Jerzy Gralak <[log in to unmask]>
>Subject: Odp: [INTERLNG] calefaction e turbera
>
>Estimate senior Mulaik,
>
>Multe gratias pro vostre message de hodie, de 24 de mense
>currente; Pro le facto, que vos scribe per aperte message, io
>anque lo face (io prefere plus intime correspondentia
>"tete-a-tete"}, io anque respond per Interling.
>Voi scribe:
> "Le -era significa ple le agente que produce le cosa in loco de
>un confio de alque"
> [...]

Le version de mi grammatica que io ha inviate te esseva producite
ante que io ha discoperite que IALA habeva facite un error in
producer iste suffixos -iera e -iero independente de -era e -ero.
In plus  recente versiones de mi grammatica io cambia le formas a -era
e -ero.

Io va inviar te un documento in pdf que es un articulo que
explica le ration pro reimplaciar -iera con -era.

Me perdona pro crear iste confusion.

Salutes cordial!

Stan Mulaik

=====================================================Pro disabonar te del lista, invia un message a