From:
Date:
Tue, 1 Dec 1998 17:21:34 +0000
Vocabulario del lingua italian.

Stan,
un premissa: message pro libere amateures del parola, o message de saltar,
gratias!
Forsan in Italia nos non ha un dictionario particular usate per studentes
in le universitates. Ma io probara a informar me, sol que io habera
necessitate de qualque dies.
Io considera que nos ha plus optime vocabularios pro totos e cata uno
consulta le obra respecto su cultura.
O nos deve considerar obras multe costose que forsan non es illo que etiam
tu cerca.
Io te indica le "Vocabolario della lingua italiana di Nicola Zingarelli"
ISBN 88-08-02908-5. Editor: "Nicola Zanichelli SpA - Bologna".
Io ha le dece-prime edition del decembre 1987, un poco vetule. Illa ha
127.000 vocabulos, 65.000 etymologias e 4.300 illustrationes.
Accorda me qualque dies e io te dara plus informationes que io es preste a
sumer in ambiente universitario (si on me responde!).
Ci de suite io te propone un demonstration de un recerca (partial) in iste
vocabulario super un parola que tu ha usate (re esperanto): lingua
"agglutinative".
Recerca: ---------------------------------------------
int.: agglutinar - it.: agglutinare - to agglutinate

int.: agglutinative: agglutin (-ar) -ative > que tende a agglutinar, que ha
le function de agglutinar.

it.: agglutinare [aggluti'nare] (voce dotta, latino agglutinare, composto
di ad e gluten, genitivo glutinis "glutine, colla")
int.: (vocabulo docte, latino agglutinare, parola composite de ad e gluten,
genitivo glutinis, "glutine, anglese "gluten", *colla")

it.: agglutinazione [agglutinat'tsjone] voce dotta, latino tardo
agglutinatione(m), da agglutinare "agglutinare") ... 2 (linguistica)
Procedimento di formazione di parole tramite semplice giustapposizione di
elementi diversi.
int.: Vocabulo docte, tarde latino agglutinatione(m), de agglutinar " ... 2
(linguistic) Processo de formation de parolas per le medio de simplice
"justeposition (per Mario Malaguti)" de elementos diverse.

it.: giustapposizione [dzustappozit'tsjone] (francese juxtaposition,
complemento de juxta- "giusta" e position "posizione" ... 2 (linguistica)
Accostamento di due o pił termini da cui risulta un composto improprio.
int.: "justeposition (per Mario Malaguti!!!)" ... 2 (linguistic)
Approch(-ar)amento de duo o plus parolas de qui resulta un parola composite
improprie.
In http://www.amazon.com exeque "Book search" e in le titulo scribe:
"Vocabolario della lingua italiana" e tu trovara iste vocabulario
($195.00). A me sembla que le precio que on indica es exaggerate quia tu
debe adjunger le costos de invio. Forsan in Italia le precio es de un
quarte! Vole tu que io me informa? Le costo de invio Italia-Georgia deberea
esser de $25.00.
Ciao,

Mario Malaguti