From:
Gibrail caon <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Mon, 28 Jul 2008 17:42:59 -0700
> Esque isto monstra que le cognoscentia del theoria de
> interlingua es multo utile pro un certe categoria de
> personas
> pro apprender le coherentia del familias de vocabulos in
> lor proprie lingua?

===Salute, car Piett!
In mi caso personal, yo responde que si. Quando yo ha cognoscite Interlingua in 2004, illo esseva un del cosas que me ha meraviliate le plus sovente; gratias ad illo, yo poteva comprehender le real position de un determinate parola intra le portugese. Al momento yo anque studia italiano et yo ja senti iste privilegio anque in le lingua de Machiavelli.

Salutes brasilian
Gibrail

http://br.new.mail.yahoo.com/addresses