From:
Date:
Wed, 5 Feb 2003 10:21:17 +0100
Jacques Dehée wrote:

> Je cite pour le membre suisse qui ignore l'histoire d'INTERLNG:
>
> Sun, 9 Jun 1996 11:33:41 +0200 Reply-To: "INTERLNG: Discussiones in
> Interlingua" <[log in to unmask]> Sender: "INTERLNG: Discussiones
> in Interlingua" <[log in to unmask]> From: Kjell Rehnstrom
> <[log in to unmask]> Subject: Linguas cognoscite de Kjell
> (. . .)
> Francese (un historia passive, lingua scholar, io crede que io tamen
> cognosce pejo que espaniol! Io succedeva evader omne examinationes
> scripte)''

> [...]

Pote esser sage probar, al minus un poco. leger lo que io vermente scribeva.
Nos habeva un programma scholar ubi io debeva haber un examination in
francese. Il non es a causa de me que mi tempore era multo curte. Mi
capabilitate apprender linguas oralmente es multo plus grande que apprender
los scriptualmente. In facto io es un dyslectico in francese, isto
naturalmente non es le falta de francese ma in me, ma un tal honeste
description de mi situation verso certe linguas, non pote esser vidite como
un attacco a francese, si on non es supersensitive, naturalmente.

Kjell R