From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 15 Aug 2001 17:20:17 +0200
>From: Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
>Date: Tue, 14 Aug 2001 19:17:10 +0200
>
>Mario, esque tu sempre dice _nol_? Ego credeva que poteva esser _non lo_ e
>_na_
>debe esser _una_.

Intra _nol_ e _non lo_ tu debe considerar le prime un expression dialectal e
le secunde le correcte expression in lingua italian, solmente que, como io
jam explicava diffusemente, le italiano non ha necessitate del pronomine
_lo_ e rende simplice le uso del sol _non_ justo como in IA, io crede.
Justo _na_ vale _una_ scribite anque _'na_.

>Esque il es possibile que le verbo _trova_ debe haber un
>objecto assi que on pro isto debe haber un -l ibi. Esque tu pote construir
>frases sin -l?
>
>Cellus, con interesse eveliate.

In italiano sempre, in dialecto il depende, ma io ha jam tractate le thema
diffusemente.

Mario

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp