From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 5 Jul 2001 16:56:35 -0400
Il jam ha un lista pro le discussiones ad nauseam de affaires grammatical.

http://www.egroups.com/group/interlingua-coollist

Io volerea invitar a qualque personas vole discuter themas de iste typo a
subscriber se illac e haber un bon tempore considerante le minutia de
punctos grammatical e de terminologia que es le amor de mi corde.

Io ama celle typo de conversation, ma io anque nota que le lista Interlng
es meliormente usate pro le discussion de cosas in Interlingua ma non
le discussion del lingua mesme, le grammatica, le terminologia e le
vocabulario etc.

Assi que si vos vole per favor, abona vos al Interlingua-Coollist
e transfere illac le filos de conversation in re iste typo de themas.

Con reguardos amical a totos,
Jay B.