From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 12 Nov 2001 05:36:44 +0100
Scribe Jay Bowks <[log in to unmask]>

>From: Mario Malaguti <[log in to unmask]>
>versiones
>
>Salute, Car Mario,
>Si, le programmas moderne pro uso per
>Win95, Win98, WinME omne functionara
>bastante ben con WinXP, le XP es bassate
>sur li systemas de operationes NT e non
>DOS como le Win95/98/ME. Jam WinNT4.0
>e Win2000 son bassate in le "Nove Technologia"
>(assi NT). Io usava le XP-beta e illo functionava
>ben, ma illo exige un computator rapide e con
>multe memoria (RAM). Il ha varie versiones del
>WinXP: Home, Professional, Server, Advanced
>Server. Hic in le statos on pote comprar un
> [...]

Isto es un exemplo de bon collaboration a tempore in le informationes!
Gratias Jay!
Como io prevedeva intertanto io debe decider me a coprar un nove computer
que sia plus valide de mi solmente 200 MHz!
Totevia io durante iste annos comprendeva que uno non debe esser precipitose
con le ultime novitates e que attender un certe tempore es sempre melio.
Si vos pensa que io initiava con le schedas perforate in le 1962!
Totevia io restava sempre del altere parte del barriera: del parte de illes
qui debeva utilisar le applicationes. Qual luctas!
Io facera thesauro del informationes per Jay.
Ancora gratias e ciao,

Mario

Que face tu a iste hora del nocte al computer? Pro me il es jam matino,
solmente 5:30 un hora que me vide solitemente jam active. Ma non sempre,
perque io non ha plus horario.

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp