From:
Jan Årmann <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 30 Jan 2008 14:39:56 +0100
Gratias Péter,
pro tu evidente conclusiones del stato de IL_STRAT e INTERLNG. Io es de
accordo con te. Le situation de nostre "movimento" sembla esser multo
insecur. Nulle presidente e nulle consilieros general o executive ha
apparite. Organos connectite a UMI es mute. Esque le organisation jam morte?

Messages in IL_STRAT non es frequente, e como tu dice, illes tracta si on va
cooptar un nove membro o non. Nihil de strategia.

Le INTERLNG es un molino de garrulas que continua anno post anno a tractar
le mesme cosas, plus sovente in variantes absurde de interlingua. Le foro es
como un piscina con anatas garrulante. Le veteranos qui ha cognoscentia
profunde de nostre lingua remane generalmente silente.

Le organsiation sembla esser in su via a eliminar se ipse. Nulle lucta es
necessari pro clauder le foros. Lor existentias non plus es interessante.

NOS BESONIA NOVE ADHERENTES E NOS DEBE PREPARAR A RECIPER LOS. INTERLINGUA
ES PRO USAR IN LE VITA REAL.

Personas como Josu e ha demonstrate initiativas vigorose a gerer interlingua
ex iste triste stato. Vamos supportar ille! Vade a WIKia e Iaforum.

Janne

--
Jan Ĺrmann
Generalsgatan 12 E, SE-903 36 Umeĺ