From:
Erik Enfors <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 14 May 2010 21:12:52 +0200
Car amicos!
Io crede que iste discussiones pertine al foro coollist. Illes qui desira
communicar in interlingua probabilemente trova iste discussiones linguistic
tediose e io crede que Interlng non es intendite pro tal problemas malgrado
que illos es importante.

Erik Enfors
Vallåkergat.25
SE-432 37 VARBERG
Svedia
Tel: +46 (0)340-875 45
(Mobil: +46 (0)730  65 60 21)
Skype: untorrente
e-post: [log in to unmask]

Milliones personas comprende interlingua immediatemente.
www.interlingua.com