From:
Allan Kiviaho <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Mon, 26 May 1997 09:16:42 -0200
==============
PUERA - PUELLA
==============

Le parolas interlinguan 'puero' e 'puera' me disturba. Il es bizarre que
le linguas de fonte ne supporta isto concepto. Io pensa que puero/puera
ha nulle justification linguistic. Illos pare esser prendita ab latino
con construction artificial -o e -e.

Io non ama 'puera', illo es como un puero de classe B.

Ma 'puella' ab latino pur sona belle.

Assi: PUERO e PUELLA.

Mi plus grande favorites es ragazzi e ragazza ab italiano, ma 'zz' es
forsan inconcipibile in Interlingua.

interlinguan  puero
espaniol      nino, muchacho, chico, mozo, chaval
portugese     menino
italiano      ragazzo
francese      petit garcon
anglese       boy
germano       Knabe, Junge
russe         maltchik
latino        puer
svedese       gosse, pojke
finnese       poika
esperanto     knabo

interlinguan  puera
espaniol      muchacha, chica, joven, moza, chavala, nina
portugese     menina
italiano      ragazza
francese      petite fille
anglese       girl
germano       Ma"dchen (D a s  Ma"dchen ...!? Le germanos
              pensa que un puero es masculin ma un puera
              neutre)
russe         devotchka
latino        puella
svedese       flicka
finnese       tytto"
esperanto     knabino

Le parola in Esperanto, le 'knabino', es un disastro total.
Dass ein Ma"dchen ein weiblicher Knabe oder Bube wa"re,
ko"nnte ich nie akzeptieren.

Allan, un fer patre de un puella e un puero