From:
Martijn Dekker <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 17 Oct 2000 18:47:34 -0400
Le 17 Oct 2000 16:11:56 +0200, Mario Malaguti <[log in to unmask]>
scribeva:

> [...]
alcun
>septimanas retro que le ver e sol salvation es in le fide catholic.
>Io, catholic, non me trova in iste affirmationes, in iste certitudes. Io
>pensa que isto face difficile iste vita inter le homines. Io trova que
>qualcunque fide o philosophia, si on lo vive in harmonia con le altere
>homines, porta le homine a meliorar se, a dar se un conducta de vita
melior
>pro totos.
>Que es iste salvation eterne quando nos vive mal ora?
>Io pensa que il debe esser un fardo in tote isto pro mantiner nos
diverse.

Io anque non comprende, ma io vole dicer que io es totalmente de
accordo con lo que tu scribeva ci supra. Vive le diversitate.

>Diverse non perque nos es inter nos diverse, ma diverse perque un
>minoritate sia superior. Como dicer plus europee in comparation a
un altere.

Io non assumerea que Stan voleva implicar un tal opinion in su
message. Tanto como io pote vider, ille simplemente constatava un
facto forsan non universalmente cognoscite. Forsan ille voleva
accentuar le diversitate per rememorar nos que non omne
musulmanes es arabes. In vice de facer conjecturas re su motivos,
forsan es melior requestar un clarification de ille.

Gratias, nonobstante, pro tu celebration del diversitate.

- Martijn, homine multo diverse