From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 12 Nov 2003 21:42:33 -0500
Gratias pro tu responsa, Tomaso,
forsan un poc plus de explication es
necessari. Mi studentes va adressar
multe Platte Stanleys e inviar los a
personas in tote le terra, nos non
sape qui va responder o qui non
va responder. Io crede que si alcun
personas responde e illes ha material
pro traducer e poner in linea in un
pagina web toto essera ben. Il ha
multe studentes qui nunc face isto
e si tu visita http://www.flatstanley.com/
tu trovara ligamines al sitos ubi multe
studentes e correspondentes ha facite
contacto jam.

Io pensava que personas qui se interessa
in Interlingua forsan volerea reciper un
littera ab le studentes, scripte in Interlingua,
o interlingua si bon que illes pote scriber,
io les promitte adjutar, ma illo debe esser
in lor proprie parolas. Tunc le recipentes
del litteras trovara un "pupeto" de papiro
in lor inveloppes, illes debe ir a sitos con
le Platte Stanley, al travalio, al restaurante
e explicar a alteres qui es iste Platte Stanley
qui visita con illes e tunc facer notas in re
lor activitates juncte e inviar le reporto al
studentes, qui va traducer lo que illes recipe
e facera un pagina al web pro demonstrar
tote le communicationes.

Le personas qui recipe le Platte Stanley
solo necessita facer breve notas, proque
un texto multo grande esserea discoragiante
pro le parve traductores, ma photos digital
inviate in email esserea multo benvenite, del
"pupeto" e le recipente, in sitos ubi illes viagia
e visita, le sito de empleo, reuniones interessante
vistas in del citate, le schola, le sito de compras,
etc. etc.

Si tu ora vole esser includite, forsan le studentes
pote inviar un Platte Stanley e tu filio pote
dictar pro te e tu scribe su parolas in Esperanto
al infantes de mi schola, o forsan invia nos un
cassette e nos te inviara un in Interlingua... que
pensa tu de isto, claro que si tu ancora non
pensa que tu poterea prender parte iste vice
io comprende, ma forsan un altere vice con
le studentes le anno proxime essera un possibilitate
si le projecto va ben iste anno.

Con salutes amical,
Jay B.