From:
Date:
Sat, 29 Sep 2001 11:10:54 +0200
Scribe nostre amico Sergey Belitzky <[log in to unmask]>

>Salute Mario,
>[25.09.2001, 3:53], tu ha scribite:

>Io es patientose como omni buddhistes (-:

>(que on comprendera qui il es impisible)
>
>E isto es toto que io pote adjuntar pro tu compenderea.
>=============
>Mi vacanties ha finite e io habe nunc troppo poco de tempore libere.
>=============
>Cordialmente,
>Sergius

Uhmmm!!!??? Le situation non meliora, totevia io proba dar mi
interpretation. Io crede que tu Sergius buddhista, como io Mario catholic,
nos honora nos mesme, homines de iste mundo, si antea nos respecta nos mesme
in nostre diversitate. Diversitate de personas, io intende, non de religion
o de cultura.
Io es catholic perque mi patre me baptisava quando io habeva duo dies a
causa del facto que ille debeva partir pro le guerra.
Mi patre, al contrario, se baptisava per su personal decision quando ille
habeva 14 annos. Le cultura de mi familia non era de tradiction religiose.
Con mi filia io la baptisava perque illa habeva pro patrinos ambes le
grandpatres. Illa se communicava de su proprie decision iste anno a 32
annos. Io poterea demonstrar, con mi expemplos personal, que le pertinentia
a un religion es un facto familiar, cultural, local. Leva iste aspectos e
que resta? Resta io homine que in le altere homines ha referentia, conforto,
necessitate.
Postea que succede? Nos es distracte e assi nos ha sempre necessitate de uno
qui assume le comando, uno al qual delegar un quantitate enorme de
responsabilitates. Commode, iste solution pro nos mesme, commode le mesme
solution pro cata uno que, de iste nostre propension, vole obtener
advantages.
Perque, esiste un reprensentante religiose qui non ha su parte de
advantages?
Si io non comprende isto, io comprende nihil!
Forsan esser catholic hodie poterea voler dicer anque haber un reporto con
le religioses, qui es intertanto homines qui pote esser utile, si uno non
les prende troppo in consideration.
Illo que suffice pro un adjuta anque spiritual, illo non face defecto si nos
es disponibile a interrogar cartomantes e vegentes, ancora hodie e in grande
quantitate.
Nos dice: il non ha plus religion! (In le senso que nos exprime un
contradiction pro iste absentia!)

Mario qui gaudeva de un momento de distraction de su Angelo.

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp