From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 13 Mar 1997 19:24:05 -0500
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
http://www.cheshire.net/~jjbowks/home.html
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Stan, tu non sape quanto gaudiose io es al aurdir que tu ha information
super Occidental in tu message a Kjell.  Jam unas septimanas nos habeva le
question desde le lista Auxlang super Occidental e io esseva regaudiate (es
isto un parola? re-gaudiar se? ma il es exactemente como io me trovava,
duplemente felice, "doubly happy?") In un mano io ama le historia del
developpamento de interlinguas, e duo io ama le ideas de Von Wahl ("de De
Wahl" sona comic, nonne?).  Io pensa que tu idea de haber un repositorio
pro le libros e alteres obras del interlinguistas famose essera un
necessitate pro le generationes al venir que volera saper como es que illes
homines del previe centenario, del previe millenio, decideva componer le
lingua del futuro.  Pasar le redactiones del protagonistas de iste opera,
de iste drama in le qual nos nunc vive, al cader del curtina essera multo
importante, jam le criticos nove scribe sus pensamentos super le cosa
integre, ma le personas altere, como tu Stan, que ha materiales que
documenta le historia son un ressource de veracitate (e de ration pro
gaudiamento a infelices como io que reguarda le poterose linguistas del
passato con admiration).

Multo appreciabilemente,
Jay B.