From:
Anne Burgi <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Mon, 8 Sep 1997 07:50:04 -0400
Paolo Castellina wrote:

>  Car Anne,
> gratias pro tu incoragiante message. Io cognosce le A.P.I.
> ma iste systema non es presente sur le grammaticas de
> Interlingua que io cognosce. In ultra: esque on poterea
> inserer iste "estranie" signos sur un pagina T T T ? Io lo
> dubita. Io sape que solmente Corel/WordPerfect insereva iste
> signos in lor fonts. Esque tu ha alicun idea super isto?
>
> Paolo Castellina

Salute Paolo,

Mi cognoscientias con computatores e internet son tanto povre que io non
pote responder ben. Io solmente pote dicer que tu pote haber le A.P.I a
iste adresse :

http://www.entmp.org/linguistics/phonGIF/

Le question de saper si on pote usar isto pro le pagina de Interlingua
es un mysterio grande pro me. Io lasse le grande chefes charismatic del
paradiso internet se cargar de isto : Janne, Frank, Alix, Simona,
Florin, e tu.  Durante iste tempore, io va dormir in pace sur mi parve
nube de ignorantia.

Oscitante, ouahhhhhouhh,

Anne