From:
Julio Dobkin <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 5 Apr 2002 13:15:13 -0500
Nonobstante su amor pro nostre cattos, Tolstoy e Kali, mi innamorata
Ely Rosa ha un crescente problema de asthma, e nos non pote plus vive
con iste animales amabile. Deman Tolstoy va a viagiar a su nove casa,
con un mulier que travalia con un amica nostre. Ma le altere catto,
Kali, necessita alsi un nove domicilio. Illa es in iste momento con un
amico, ma ille non pote tener la post deman.

Ha il un interlinguista qui vole viver con iste catto? Illa es multe
dulce e amabile! Io non ha multe tempore ora (io es in mi travalio)
ma io scribera un plus complete description plus tarde. Io debe
explicar que illa es un interlinguista tan dedicate que illa nunquam
parla in anglese...

Infelicemente sin felines,
-Julio

Interlingua es un lingua