From:
Date:
Sat, 12 Aug 2000 08:51:40 +0200
I-GI wrote:

> Subscribe online contra le pena de morte.
> Io ha subscribite iste initiativa per IOL, Italia On Line, in collaboration
> con  Amnesty International e le Comunita' di Sant'Egidio. Iste
> organisationes prende parte al moratorio universal pro abolir le pena
> capital intra le 2000.
>
> Pro un documentatione del initiativa in Italia, vide le paginas:
>
> http://newsletter.iol.it/info.phtml?id=1613
>
> http://www.iol.it/societa/pdm.htm
>
> http://www.santegidio.org/sezioni/pdm.html
>

> Quando io pensa a iste initiativas io me demanda: Ma es tu vermente
> [...]

Un del argumentos in favor del pena capital (de morte) que ego ha audite es
que le persona que on puni ille ipse non ha demonstrate le misericordia que
ille nunc postula de su judices.

Nonobstante le pena de morte es un crimine in le mesme maniera como le guerra
lo es. A vices le humano debe responder a un crimine per un altere crimine, ma
illo tamen resta un crimine.

Si on non ha le derecto prender le vita de un altere persona iste prohiption
debe anque concerner le stato. Un assassinato es un assassinato mesmo si on lo
face per omne supporto del lege.

In plus contra le pena capital parla le facto que mesmo le judices pote
committer errores. Et un persona qui injustemente ha essite sententiate a
prision pote esser lassate in libertate, ma ancora on non pote resuscitar un
persona morte, pro isto - in mi opinion - on non debe judicar personas a
morte.

In logico un judice qui per error ha committite un persona a morte ha
committite un crimine e debe per consequente esser ponite a morte como un
assassino!

In facto le populo american sembla esser in le processo de eliger un
carnifice. Esserea interessante si le situation esserea inverse. Lassa nos
supponer que le Statos Unite nunquam usava le pena capital et lassa nos in
plus supponer que Svedia lo usava vigorosemente. Le question es si non in ille
caso le Statos Unite del A postularea un embargo contra Svedia pro violationes
del derectos human, etiam le criminales ha derectos human - al minus in altere
paises quam le nostre!

Ego audiva que in un del casos resente le advocato del persuna accusate habeva
dormite durante le processo et vendite le historia del punito futur a un
jornal!

Que on termina le vita de personas non plenmente san mentalmente, es barbaria,
al minus in mi humile opinion.

Le cosa ha plus de ramificationes que ego debe sperniar pro un occasion futur.

Amicalmente