From:
robocap gmail <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 12 Apr 2007 02:09:25 +0200
Thomas Alexander scribeva:
> Plus importante, es que en 2005 tu (Piet, N.d.R.) me diceva que tu
> solmente "defenda" Interlingua contra le attaccos
> del Esperantistas.  Io ha vidite nulle attaco facite
> de un Esperantista in iste lista, sed ecce Piet,
> ancora facente le attacos.
>
> Amike salutas,
> Thomas/Tomaso ALEXANDER.

Car Alexander, io opina que Piet es sin culpa. Le debatto glissava
involuntariemente a un processo a Esperanto quia alcun de nos (non Piet)
affirmava que E. es "grotesc", assi on rebatteva que le cosa es
subjective etc. Anque io faceva mi parte, pois io comprendeva que isto
es le placia errate pro iste typo de discussion. Si tu vol, nos poterea
clarar nostre punctos de vista in le nove gruppo Yahoo
http://it.groups.yahoo.com/group/TurreDeBabelForum o, si tu prefere, in
AUXLANG o CONLANG.
In re Interlinguistas versus Esperantistas: io opina que nemo es adverse
a E., ma plus o minus totes lo considera minus efficiente como lingua
auxiliar.

Salutes cordial

robocap