INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

Reply To:
Date:
Mon, 15 Feb 1999 22:28:15 +0100
Hej,

Jag skrev till webmastern och fick en adress så jag kunde klicka in på
det här skrivbordet.
Jag var dock tvungen att göra mig till virtuell varbergsbo först!
Erbjudandet gäller tydligen bara denna kommun men ambitionen låter stor.
Jag är inte imponerad av det här och finner inte någon anvöndning för
det. Känner också tvekan till att lägga ut massor av privat material på
en främmande sajt och lita på mitt password.. nja.
Idag har lena varit hela dagen på sjukhus med sin mamma, som fått ett
stort allergiskt utbrott. Själv har jag under tiden roat mig med att
surfa till sites i centralasien, i länder som Kirgizistan, usbekistan,
Kazakstan, Turkmenistan och tajikistan.. Mycket exotiskt men förstås
vackra vyer och enorma fjäll. Ett berg hette Mount Kommunizma och är
7500 meter högt. Alla dessa stater har i stort sett övergett kommunismen
men de sydligaste har istället drabbats av den muslimska vaäckelsen --
från askan i elden.

Nu måste jag gå bort till Lena och vara litet social igen..

Vöre levas?

Sigmund