From:
Allan Kiviaho <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 21 Aug 2001 09:29:29 +0300
d[010821] x[Kiviaho Allan] z[KivA-18Khm UMI-XV+] r[KivA-18Eqn]
s[UMI-XV+. GL-3. Logo pro UMI. Portal del UMI]

Usa Courier New 10 o Courier 10, per favor.

UMI-XV+
CC:

- - - - - - - - - - - - - - - -
UMI-XV-Gdansk
Discussiones post-conferential
- - - - - - - - - - - - - - - -

Estimate Cavallerinas e Cavalleros de
Malbork/Marienburg e Grunwald/Tannenberg!
Le poloneses e teutones!

============
Logo pro UMI
============

Gruppo de Labor 3
-----------------
Piet Cleij (presidente del gruppo), Alix Mahé-Potet (Secretaria
del gruppo), Arne Pedersen, Allan Kiviaho, Brita-Lisa Kiviaho,
Frédérique Potet, Oana Blagan, Holger Andersson, Mats Fredmark

PUBLICITATE
- Un logo recognoscibile: Un marca (non un emblema
  o symbolo) que pote esser usate in le reclamo e
  publicitate

Io ha meliorate mi concepto pro un logo per poner le
"UMI" in /\ que io ha usate como symbolo del
         \/ interlingua in mi "heraldica de
interlingua".
Vide, per favor:
http://www.kolumbus.fi/allkiv
Clicca - UMI
       - Heraldica de interlingua -- Logo del UMI

/\  Io pensa que iste symbolo es bon. Illo non es multissimo
\/  usate in le heraldica e logos. Un le significantias ben
    cognite pro isto es "Via privilegiate".
Amusamente il ha un popular manual de esperanto
"Privilegia vojo" (Via privilegiate [a maestrar linguas])

Portal del UMI. HTTP://WWW.INTERLINGUA.COM

Extracto ex mi discurso in Gdansk
VENERDI (2001-08-03)
"Collaboration a transverso del frontieras" Laborar
pro interlingua significa collaborar con personas in
altere paises. Gratias al lingua, isto es facile. Le
grande dictionario electronic svedese-interlingua
(germano-interlingua - Allan K.) es un exemplo classic
de un tal collaboration. Le personas detra le projecto
describe lor labor, le obstaculos e le victoria.
Pannello: Jan Ĺrmann, presidente del Societate Svedese
                      pro interlingua
          Allan Kiviaho, presidente del Association
                         Finlandese pro Interlingua
          Bent Andersen, vice-presidente del Union
                         Danese pro Interlingua
Presidente de session: Petio Angelov, Bulgaria

SUMMARIO
1. Le formato de Babylon es un standard
   recommendabile pro un dictionario proque
- Babylon es un ben establite servicio
- Illo es bastante simple e facile
- Illo offere como alternativo le possibilitate de
  installar le dictionarios localmente in in un
  computator personal (usar un dictionario in linea
  es ancora costose).
- Illo es bon reclamo pro interlingua -
  SED LE PORTAL INTERLINGUA.COM DEBE ESSER IN ORDINE!

- - -

Io etiam discuteva super iste thema in GL-3

HTTP://WWW.INTERLINGUA.COM es nostre VITRINA AL MUNDO.

Illo debe esser optime.

Le pagina initial del interlingua.com es nimis gris e
non-informative. Le balancia inter le themes e
colores, super toto le contrastas inter textos e
fundos non son bon (clar e distinctive). Le prime
pagina non guida in re QUAL ES ISTO? QUAL FACER?

INTERLINGUA ES ...
PROQUE INTERLINGUA ...?
COMO APPRENDER INTERLINGUA ...?
COMO USAR INTERLINGUA ...?
UMI ES ...
Importante: Le mappa del sito

Nos debe adjutar nostre webieros. Como professionales
de infotechnica illes pote facilemente meliorar le
sito e adder tractos attractive (con Java etc).

Sed interlinguistas qui ha producte sitos de internet:

Io instiga vos facer propositiones pro un portal del
UMI.

Mi proposition vos pote vider:
http://www.kolumbus.fi/allkiv
- UMI

Sia salutate, cohortes e falanges interlinguose
victoriose!

Allan

Kiviaho Allan
SILY - Suomen Interlinguayhdistys ry.
FILF - Föreningen för Interlingua i Finland
AFIL - Association Finlandese pro Interlingua
Kivimäentie 16 E. FIN-01620 VANTAA. Finlandia
http://www.kolumbus.fi/allkiv
http://www.interlingua.dk/2001.htm
http://www.interlingua.com
Tel. + 358 - 09 - 898 720