From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 23 Oct 2000 08:48:03 +0200
Car Amicas e Amicos,
io ha passate un belle weekend a Venetia, assi io habeva alteres interesses
in iste duo dies.
Hodie io facera un altere proba: un septimana de connexion a internet 24/24
horas sin costos telephonic. Isto sera importante pro un valutation del
servicio, pro me nove, del telephonia de PC a PC.
Ora io invia iste message de mi domo ubi io ha un vetule PC Pentium 75 MHz,
sin schedula de voce. Con iste computer io certemente non pote "telephonar".
Io debe facer lo de mi studio ubi al maximo io dispone de Pentium 200 MHz.
Assi io respondera tosto a Martijn Dekker al qual io inviara un message de
invitation per le medio del mesme software. Io spera que illo sia valide
anque pro Macintosh.
Illo que io debe poner in evidentia in le lista, perque io spera que per
medio del lista io trovara plus de un interlinguista qui vole parlar
interlingua, es le facto que io crede que on debe haber le mesme free
software pro facer iste connexiones telephonic.
E io non sape si on pote, o ha le convenientia de haber in le mesme
computer plus de un de iste diverse software. Nos deberea, io crede, ganiar
un standard inter nos. In altere parolas nos deberea facer un selection al
fin del qual nos deberea utilisar preferibilemente le mesme free software.
Ma io crede anque que le software que io usa es uno del tante que es possibile.
Illo non debe limitar se al USA e Canada, obviemente.

At 12:26 AM 10/23/00 +0200, Martijn Dekker wrote:
>[...]
>
>Salute Mario,
>
>Bon idea. Io besonia practicar mi uso parlate de interlingua. Io
>spera que io non te disappunctara proque io es multo minus fluente
>parlante que scribente.
>
>Que software exactemente usa tu, e ubi pote io discargar lo? Io usa
>un computator Macintosh in que non pote functionar le software
>designate pro Windows, dunque si il non existe un version pro
>Macintosh de tu programma, on debe trovar un altere solution.
>
>- Martijn

Anque io publicara in le lista mi numero telephonic, solmente que io debe
decider ubi io sera quando io sera disponibile pro le connexion telephonic.
Comocunque io agradarea concordar le momento del connection.
Il deberea esser importante le configuration del software in modo que le
connexion adveni de PC a PC solmente e non anque de PC a numero telephonic.
In iste caso, attention, perque si le persona qui es clamate, ille responde
con le telephono e non solmente con le PC, le persona qui clama haberea
costos telephonic international folle e, pro me, non practicabile sempre.
Anque Paolo Castellina ha nos signalate su pagina, ma si Paolo non es
connectite, io crede que nos non pote usar su systema.
In plus le methodo de Paolo es totos a Paolo e io signala un methodo totos
a totos.
Nos debe recercar costos de connexion a internet le plus basse, ma de bon
qualitate, e nos debe haber un horario durante le qual nos es connectite.
In plus io pensa que nos debe utilisar le mesme free software.

Iste statouniteses! illes se senti sempre al centro del mundo.
Jay con tu numero 603-357-0002 tu non habera anque un prefixo de districto,
in ultra a illo international.
Italia ha le prefixo international 0039.
Italia ha un numero telephonic que es precedite de un prefixo de localitate
o actualmente de systema telefonic, como 0422, pro le districto de Treviso
e al fin seque le numero personal.
Al computer tu deberea componer, per exemplo: 00390422123456789 como dicer
0039 Italia, 0422 Treviso, 123456789 Mario a illo precise computer, ma iste
numero es de phantasia.
Assi como deberea io componer tu numero si io te clama de Treviso? Solmente
016033570002 ? Gratias e ciao a totos,

Mario