From:
Date:
Tue, 11 Aug 1998 21:01:54 +0000
Carissime Jay e amicos del lista,

tu me succurre omne vice. Ma io te assecura que io non habeva facite un
"reclamation", io voleva solmente assumer un stilo minus formal que mi
consuete. Resultato? Un experientia que io ha patite e que io ha meritate.
Tu pensa que io voleva dicer que Ensjo es bravo, que su sito es ben facte,
que su disponibilitate me place; que Paolo Castellina  es attente e que io
solmente non trova le IED on-line. Io habeva expectate que le IED habeva
essite utilisabile on-line.
Io habeva jam verificate que IED non es on-line, e pro me le message de
Paolo, era un occasion pro demandar que IED serea on-line, gratis o a
pagamento.
Qui decide?
La diffusion de Interlingua es private de su instrumento plus necessari e
hodie on compra on-line, ma non un libro que ha costos de vectores e
tempore de livration absurde, e comprende tu le doanas, con su arrestos e
su costos (decretos de doana)?
Un libro del peso de un dictionario pro pervenir de Italia al Japon pote
costar, lege ben: US$250.00 (duo centos cinquanta! dollar statounitese). Tu
ha legite ben?
On face un inquesta. Inter paises diverse, naturalmente! Out of your cage,
John! E tu videra.
Jay, io vole esser practic, io vole usufruer del medios de hodie!
Le Mytho qui non lassa le osso? Ma comprende tu quante mythos, e ossos, e
altere, pesa sur mi spatulas?
Ora io vade a honorar mi tabula.
Ciao Jay B.

Mario

Ciao es venetiano e il significa: io es tu sclavo!

Mario Malaguti

mailto:[log in to unmask]
Informatica GI Srl
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
http://www.i-gi.com
http://www.telegrupigi.com
http://www.informaticagi.it

Le 11 de augusto del 1998.