From:
Alberto Mardegan <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 23 Jan 2004 00:09:50 +0100
On Thu, Jan 22, 2004 at 02:38:21PM -0800, [log in to unmask] wrote:
> Io nunquam corrige le textos de altere interlinguistas.  Io prefere
> que illes apprende interlingua inductivemente ex textos que illes
> trova digne de imitar, sia le mies, sia illos de altere personas.

Isto es bon in principio, ma infortunatemente le quantitate de texto
disponibile in interlingua non es multo, e le exemplos pote mancar. In
ultra, alicun textos es scripte per novicios, o comocunque contine
errores; il es semper un cosa desiderabile signalar (con education) le
errores in le textos que on lege: assi, il ha varie possibilitates:
  1) le author comprende le error, e lo corrige;
  2) le author habeva ration, e le signalator debe revider su
convictiones;
  3) le solution non es definite, e un pote facer un debatto.

Tote le possibilitates me sembla bon, si toto se disveloppa in un
climate amical.

--
Saluti,
    Mardy