From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 20 Aug 2001 14:08:25 +0200
Mario Malaguti wrote:

> Cellus:

> Ecce un exemplo de responsa que servi a nihil.
> De iste passo nos usa interlingua non pro intender inter nos, ma pro facer
> un exercitio stupide al claviero.

Le responsa era rhetoric.

> Proba car Cellus a facer nos un conto de illo que face le instructores
> svedese con interlingua e demonstra nos ubi illes adressa lor studentes pro
> practicar iste lingua.
> O face vos toto inter vos?
> Ben! Il pote esser un solution facer inter vos, anque si io comprende poc su
> utilitate.

Le Societate Svedese pro Interlingua ha durante tote su existentia probate
interessar instructores de linguas in le cosa de interlingua. Durante que le
subjecto (materia) "Cognoscentia general de linguas" era un special subjecto in
nostre scholas il ha essite alcun instructores qui he instruite interlingua.
Ingvar es le plus luminiscente exemplo sed il ha etiam alteres.

Depost alcun annos on cancellava le subjecto.

On pote al tempore presente studiar interlingua a nostre scholas in le forma de
projectos. Si le alumnos e lor parentes lo postula il es possibile, on debe
etiam haber un autorisate instructor! Si isto significa que ille instructor ha
un examination in interlingua ego non sape.

Lo que vermente ha occurrite es que gimnasianos individual ha contacte nos al
SSI pro scriber labores individual in re interlingua. A me il telefona cata
anno al minus 5 qui vole scriber de interlingua. Isto non es multo, ma es
melior que nihil. Alcunos me ha dicite que lor instructores in general es
positive. Alteres ha signalisate que lor instructores era multo negative a tal
linguas artificial - il me pare que on pensa, o mixa nos con un altere linguas,
cuje nomine mi digitos non pote scriber!

> Ma si io vole responder a un inseniante italian qui demanda informationes re
> le existentia de possibile connexiones inter intitutiones scholastic italian
> e svedese, tu qui es sempre tanto rapide a responder al messages re
> qualcunque thema, iste vice ha tu un responsa que non sia un mordacia?

No, solo iste que false information es plus nocente que ver. On debe controllar
si le scholas ha classes que labora con interlingua.

Ante alcun annos al minus 3 inseniantes instrueva interlingua. Nunc ego time
que omne le tres a vadite a emeritura.

> Proba e forsan non solmente io ha iste curiositate!
> Io ha interesse principal a demonstrar un total absentia re iste themas.

Personalmente ego non crede que nos ha attingite le stadio que nos pote
inseniar interlingua in le scholas. Nos debe haber instructores interessate,
nos debe haber material, bon material.

Il es un poco de acrobatia. Como pote tu e ego interessar le scholas re
interlingua?

> Ciao ab un gris matino sin sol,

Lo stesso qui!

Cellus