From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Sun, 11 May 2003 20:28:34 +0200
Josu Lavin wrote:

>Car collisteros,
>
>Isto que io lege es incomprensibile pro me. Un persona, Jay Bowks, monstra
>un grande disposition a facer le computerisation del Dictionario
>Enciclopedic de Toma Macovei, le qual anque io facerea, e alteres (Jan
>principalmente) vole que non lo face!
>Isto es multo estranie mesmo pro un persona como io qui non so
>interlinguista!
>Le datos del Petite Larousse pote facilemente eseser actualisate.
>Qual labor et qual moneta deberea usar Jan?

Si il es Petit LaRousse que ha le copyright il es forsan plus sage
contactar illo. Alteremente on pote haber un multo complicate cosa juridic.

Tu, Josu, qui habita proxime a Francia pote ben contactar le editorial e
parlar con illo. Forsan illo es interessate e pote mesmo pagar, forsan
te, pro facer le labor, si tu crea un bon impression.

Kjell R