From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 24 Oct 2001 18:26:47 +0200
Mario Malaguti wrote:

> Io es connectite e me ha dicite: que face Stan a iste hora?
> Pro me quasi le 4 del matino.
> Pro me, naturalmente.
> Que trova tu Stan de plus periculose in iste mundo respecto a illo de duo
> menses retro?
> Tu vive solmente un experientia pro te nove, pro me jam minus nove, pro
> alteres un facto quotidian.
> A vices nos non valuta qual fortuna ha nos habite de passar nostre vita sin
> altere problemas que nos non ha le habitude de considerar.
>
> Bon nocte, pro te! e ciao

Mario, ci le sol se leva alcun minutas ante le hora octo del matino e il es -
ha io trovate - non tanto facile que antea levar se al hora 4. Il debe esser in
un pais del sud que on ha decidite que nos solo al dominica matino va recambiar
al hora normal, i.e. - un hora! On poterea supponer que le tempore estive va
revenir jam le 16 de februario, ma non! alque circum le fin de martio!

Le centro del mundo non pensa de nos populos subpolar. Forsan nos debe inviar
un poco de glacie al Brusselas!

Cellus